BestBuro-methode

DE BESTBURO-METHODE

Onze aanpak? Die is niet in 1, 2, 3 te definiëren.
Daarom noemen wij het de ‘BestBuro-methode’. Ons doel?
Je anders leren werken met de tools die je dagelijks gebruikt.
Het resultaat: efficiëntiewinst en meer rust in je hoofd.
Al noemen wij het liever ‘ifficiëntie’.

ZELF ‘IFFICIËNT’
LEREN WERKEN?

Bekijk onze kennistrajecten en groeitrajecten.

Neem contact op >

KLANTGERICHT EN TOEGANKELIJK

Een BestBuro-training is geen knoppencursus. Alle opleidingen zijn gebaseerd op maatwerk en onze eigen methodiek. Dankzij de BestBuro-methode leer je daarom beter Communiceren, Collaboreren, Concentreren en Coördineren. Niet enkel tijdens de training zelf, maar ook achteraf. Want als je een BestBuro-training volgt, kan je tot een jaar lang met al je vragen bij het I-team terecht.

THE BEST IFFICIENCY EXPERIENCE:

  • Begin with the knowledge
  • Eliminate stress & wasted time
  • Simplify your structure for growing
  • Trust in a better way of working

DE BESTBURO-METHODE

COMMUNICEREN

Zowel intern als extern op een ‘ifficiënte’ manier communiceren?
Dat is elke dag opnieuw streven naar inbox zero, taken overzichtelijk opvolgen, duidelijk notuleren en documenten op een uniforme manier borgen. Kortom, dankzij de BestBuro-methode krijg je grip op je mailbox, boek je tijdswinst en vermijd je frustraties.

COLLABOREREN

Fijner samenwerken met collega’s, klanten en leveranciers?
Dat kan als alles eenvoudiger en tijdbesparender verloopt. Op kantoor én thuis. Dankzij de BestBuro-methode werk je uniform, via duidelijke procedures en weet iedereen wat er van hem of haar verwacht wordt. Kortom, je werkt ‘ifficiënt’ samen. Ook met nieuwe collega’s!

CONCENTREREN

Minder digistress. Dat willen we allemaal, toch? Af en toe (even) deconnecteren om met 100 % focus te jongleren met to do’s. Dankzij de BestBuro-methode weet je hoe je in de juiste flow raakt, en hoe je – zowel thuis als op het werk – een overzicht bewaart van je taken. Kortom, je bent ‘ifficiënter’ omdat je ongestoord kunt werken.

COÖRDINEREN

Een uniforme manier van werken? Dat werkt! Dankzij de BestBuro-methode draait je organisatie als een geoliede machine. Je beheerst de workload en kan eenvoudig bijsturen. Nieuwe medewerkers zijn snel geïntroduceerd en iedereen weet waar collega’s mee bezig zijn. Kortom, jullie werken slim én ‘ifficiënt’.

I KNOW > WE KNOW > WE GROW

BestBuro-methode

WIST JE DAT WE VOOR ONZE TRAININGEN ALTIJD GEBRUIKMAKEN VAN DE LEERFASES VAN MASLOW?

  1. Je weet niet wat je niet weet.
  2. Dankzij een grondige vooranalyse achterhalen we hoe je kunt excelleren.
  3. Tijdens de training ontdek je hoe je efficiënter werkt. Nadien zet je theorie om in praktijk.
  4. Door herhaling én een goede opvolging wordt efficiënt werken een gewoonte.

ZELF ‘IFFICIËNT’ LEREN WERKEN? BEKIJK ONZE KENNISTRAJECTEN EN GROEITRAJECTEN .

DEZE TEVREDEN KLANTEN WERKEN VIA DE BESTBURO-METHODE

Lovende woorden. Dat doet onze docenten ontzettend veel deugd. Lees gerust even mee.

Carla Stegen

IT verantwoordelijke

Geen type
Onze medewerkers zijn nu veel zelfverzekerder in het gebruik van Excel en Word, wat heeft geleid tot aanzienlijke efficiëntiewinst voor ons kantoor.” 
Lees meer

Pieter Van Leemputten

Teamcoördinator Leuven

Geen type
"Jullie training was een gamechanger voor mijn werk!"
Lees meer

Gunter Hens

Bestuurder

Geen type
"Het is een van de weinige bedrijven die doet wat ze belooft op vlak van training."
Lees meer

Kyra Adriaensen

HR-medewerker

Klant aan het woord
BestBuro biedt steeds duidelijke informatie, is snel bereikbaar en is heel toegankelijk.” 

Lees meer

Valerie Discart en Noëmi Lubandy

HR Competence Professional en (halftijdse) Digital Officer en Projectingenieur

Klant aan het woord
“BestBuro is duidelijk geen one size fits all. Ze luisterden naar onze noden die het startpunt vormden voor een traject op maat.”
Lees meer

Lore Piers

Beleidsmedewerker digitalisering

Klant aan het woord
BestBuro heeft een methode ontwikkeld die werkt.” 
Lees meer

Winde Bostyn

Marketing Manager

Klant aan het woord
BestBuro onderscheidt zich door haar vermogen om direct toepasbare tips te bieden en een hulplijn achteraf beschikbaar te stellen.
Lees meer

Anke Meeus

BIM Manager

Klant aan het woord

"BestBuro helpt om je eigen werk beter te organiseren. Ze zorgen ervoor dat al de software die je al beschikbaar hebt ook effectief wordt gebruikt op een werkbare manier."


Lees meer

Alexander Janssens

adjunct-directeur

Klant aan het woord
“Hoe groot of klein je onderneming ook is, er wordt evenveel aandacht besteed aan het uitwerken van een gepaste oplossing.”
Lees meer

Kirsten Derhaeg

Operationeel Directeur

Klant aan het woord
“Door samen de opleiding uit te werken, is die echt op maat gemaakt. Je leert enkel zaken die van toepassing zijn op jouw organisatie.”
Lees meer

Vicky Dethier

CEO

Klant aan het woord
“De trainers verwoorden in menselijke taal waar we op moeten letten en geven tips die ons dagelijks vooruithelpen op de werkvloer.”
Lees meer

Inge Coeckelbergs

Directeur

Klant aan het woord
“Wat mij vooral aansprak is de open communicatie en strategische aanpak tijdens de BestBuro-opleidingen.”
Lees meer

Isabel Clabots

hr-manager

Klant aan het woord
“Wat meteen opviel: de aanpak en methodiek van BestBuro waren goed uitgewerkt. En ik kreeg ook meteen een overzicht van de verschillende subsidiemogelijkheden.”
Lees meer

Julie Dekker

Interne procesmanager & HR-verantwoordelijke

Klant aan het woord
"Wat ik ontzettend fijn vind aan BestBuro: ze gaan niet zomaar het lintmenu af maar focussen zich op de meest essentiële en nuttige Outlook-functionaliteiten."
Lees meer

Evi Maquoi

Copywriter en medevennoot van ZINNIG

Klant aan het woord
“Dankzij de werkbaarheidscheque konden we voor een deel van ons groeitraject rekenen op een tegemoetkoming van de overheid.”
Lees meer

Tim Claes

Zaakvoerder van Future Clima

Klant aan het woord
“Een opleidingsverstrekker zoeken is een beetje zoals een zoektocht naar een goede advocaat: er is heel veel aanbod maar als het klikt ontstaat er een onmisbaar partnership op lange termijn!”
Lees meer

Kim Vaessen

CEO van Climatrix

Klant aan het woord
“Het geeft zoveel gemoedsrust als je mailbox geordend is. De Outlook-training via de BestBuro-methode is intussen een deel van ons onboardingtraject.”
Lees meer

Tina Ermgodts

HR-manager bij Wilms

Klant aan het woord
"Ik hoor vandaag nog altijd dat de tips voor gemoedsrust zorgen. Persoonlijk win ik dagelijks zo’n 30 tot 45 minuten dankzij de BestBuro-methode."
Lees meer

Britt De Cock

HR-verantwoordelijke bij H2O Group

Klant aan het woord
“We appreciëren de praktische aanpak van BestBuro heel erg. De training is allesbehalve een theoretische toelichting." "Wat er beter zou kunnen? Ik kan op dit ogenblik niets bedenken!"  
Lees meer

Jurgen Jackers

Partner bij Finvision Hasselt

Klant aan het woord
“Ik kan BestBuro aan iedereen aanbevelen. Hun positivisme om kennis te delen werkt aanstekelijk!”    
Lees meer

Nathalie Peeters

HR-partner bij Hogeschool UCLL

Klant aan het woord
"Zowel de pas afgestudeerde medewerkers als de gevestigde waarden begrijpen de methodiek en kunnen er meteen mee aan de slag. Die inclusieve aanpak van BestBuro is overtuigend.”  
Lees meer

Bliss Dielis

Stafmedewerker directie & bedrijfsvoering bij Kerteza

Klant aan het woord
"We kregen een heleboel handige tips waarmee we onmiddellijk aan de slag gingen. De reacties van mijn collega’s waren unaniem positief."      
Lees meer

Nancy Vankeirsbilck

Zaakvoerster van RAAK Coaching & HR-advies

Klant aan het woord
“Ik ben ervan overtuigd dat kennis– en groeitrajecten een meerwaarde zijn voor elk bedrijf. Tenminste als die kennisoverdracht toegepast is op de noden van de organisatie en de medewerkers.”          
Lees meer

Kathy De Bruyne

HR-manager bij Het Poetsbureau

Klant aan het woord
"BestBuro stemt de Microsoft-opleidingen volledig af op de doelgroep. Zo is het voor iedereen interessant!" “Eigenlijk zou elk bedrijf de BestBuro-methode moeten aanleren. De efficiëntiewinst is absoluut de moeite waard.”
Lees meer

Jan Van Lieshout

CEO van Smans nv

Klant aan het woord
“De BestBuro-methode is in mijn ogen dé meest efficiënte manier om te werken met Outlook. We kregen geen simpele opsomming van alle opties die de app heeft. Wel werd het een interessante uitleg van dé manier om je inbox op orde te houden."    
Lees meer

Bert De Bock

Information & Communication Officer bij FPC Risk

Klant aan het woord
"BestBuro bezorgde ons ook online video’s waarin alles nog eens stap voor stap wordt uitgelegd. Die delen we met collega’s die de opleiding niet volgden. Zo kunnen zij zich op zelfstandige basis verdiepen in de materie. Handig!”    
Lees meer

Joke De Meyst

HR Learning & Development Officer bij Senior Living Group

Klant aan het woord
"Die service tot een jaar ná de les mag BestBuro gerust wat meer in de verf zetten. Met concrete tips en vragen kunnen we altijd bij BestBuro terecht. We worden niet plots aan ons lot overgelaten. Dat is een geruststelling."    
Lees meer

Nathalie Cockx

Verantwoordelijke interne systeemverbetering bij Ark Wonen

Klant aan het woord
"Ik verlies geen kostbare tijd meer door te zoeken naar wat ik nodig heb. Ik begrijp beter hoe de app in elkaar zit.”    
Lees meer

Nele Digneffe

Stafmedewerker bij Ebema

Klant aan het woord
"Iedereen was ontzettend enthousiast. Dat is niet zo vanzelfsprekend, want we hadden wel te maken met allerlei kennisniveaus."    
Lees meer

Andrea Volders

Accountmanager BeLux bij Cantel en zaakvoerder van ANDREA vino italiano

Klant aan het woord
“Ik vertel iedereen over mijn positieve ervaring. Zo’n 20 Cantel-collega’s hebben inmiddels ook al een Outlook-opleiding bij BestBuro gevolgd. Ze zijn al even enthousiast! Zelfs zij die dachten dat ze er al genoeg van kenden.”    
Lees meer

WIN TIJD DANKZIJ DE BESTBURO-METHODE

Per programma ontwikkelden we een BestBuro-methode. Een geregistreerde methodiek die werkt en die je slimmer en efficiënter met een specifieke tool leert werken.