OVER BESTBURO

Je welzijn bevorderen en je bedrijf laten groeien. Door je ‘ifficiënter’ en tijdbesparender te leren (samen)werken. Dát is ons doel!

Het I-team van BestBuro draagt bij tot het succes van elk bedrijf. We bieden ondernemers, bedrijfsleiders en medewerkers kwaliteitsvolle trainingen via de BestBuro-methode aan. Die zorgen voor meer (gemoeds)rust én extra comfort.

BestBuro investeert ook fors in een doorgedreven softwarekennis. Die delen we met zoveel mogelijk organisaties via kennistrajecten en groeitrajecten. Zij vormen de basis voor professionele én persoonlijke groei op het vlak van de 4 C’s: communiceren, collaboreren, concentreren en coördineren. Het resultaat? The BEST ifficiency experience.

Kortom, BestBuro …

… helpt je software juist te gebruiken.

… introduceert een etiquette op het vlak van technologiegebruik.

… laat je productiever en sneller werken.

… traint je zoals jij het graag wil: in company, via workshops of on demand.

De BestBuro-methode werktDat bevestigen onze tevreden klanten. Dat maakt ons ambitieus. Onze missie? Tegen 2025 uitgroeien tot de nummer één in België en Nederland: dé referentie op het vlak van kennis- en groeitrajecten.

 

WAAROM KIES JE
VOOR BESTBURO?

Je efficiënter leren werken. Dat is ons doel. In onze trainingen leren we je optimaal werken met één of meer Microsoft-pakket(ten) van jouw keuze. Op de manier zoals je het wenst: online via ons leerplatform, in een open training of helemaal op maat bij jou op de werkvloer.

De ifficiency trainers verlossen je van je digistress. En beantwoorden je vragen niet enkel tijdens maar ook tot 365 dagen na jouw training.

 

 

ONZE TROEVEN

  • De BestBuro-methode laat je gemiddeld tot 30% efficiënter werken.
  • Onze aanpak? Doorgedreven en via de KISS-methode (Keep It Simple and Straightforward).
  • Onze trainers beantwoorden je vragen tot 365 dagen na de training.
  • Op vraag helpen we je ook met je policies en templates voor een uniformere werkwijze.
  • We helpen met het opstellen van opleidingsplannen en subsidieaanvragen.